ITIL 4 Specialist: Create, Deliver and Support « Atrás
Tipo de edición Edición única mañá (desempregados/as e ocupados/as)
Metodoloxía Virtual
Tipo CURSO
Matrícula Gratuíta
Data inicio 26/04/2021
Data fin 30/04/2021
Certificación oficial Si
Exame ITIL 4 Specialist: Create, Deliver & Support
Nº inscritos 148
Datos da edición
  • Período de inscrición : 16/03/2021 - 28/03/2021
  • Proba de selección : 08/04/2021 (10:30)
  • Horario : De luns a venres de 09:30 a 13:30 horas.
  • Número de prazas : 16 (Mínimo 10)
  • Período de docencia : 26/04/2021 - 30/04/2021
  • Criterios de selección :
    • Proba técnica telemática

IITIL 4 é a evolución do conxunto de mellores prácticas na xestión de servizos e proporciona un enfoque práctico e flexible para entrar no novo mundo da transformación dixital. ITIL 4 adopta un modelo operativo de punta a punta para a entrega e operación de produtos e servizos. Ofrece unha visión integral que integra marcos como Lean IT, Agile e DevOps.

O curso será en aula virtual e a proba de selección realizarase en liña polo que tanto para a realización da proba como para o seguimento do curso cómpre que as persoas interesadas en participar conten cun ordenador con conexión a internet con altofalantes ou auriculares, micro e webcam.

 

 

Obxectivos :

Entender como planificar e crear un fluxo de valor do servizo para crear, entregar e ofrecer servizos de asistencia:

  • Aprender os conceptos e retos relacionados coa estrutura organizativa, as capacidades do equipo, os roles e a cultura en todo o SVS
  • Comprender o valor das comunicacións positivas
  • Comprender a planificación e xestión de recursos no SVS
  • Comprender o valor e o uso das TIC no SVS

Descubrir como as prácticas ITIL relevantes contribúen á creación, entrega e soporte a través de SVS e fluxos de valor:

  • Aprender a deseñar, desenvolver e facer transición dun novo servizo empregando prácticas ITIL
  • Aprender a apoiar mellor ao usuario mediante prácticas ITIL

Aprende a crear, entregar e proporcionar servizos de asistencia:

  • Descubrir como priorizar, estruturar e coordinar o traballo e as actividades.

Comprender as consideracións de compra fronte á construción (ou desenvolvemento), as opcións de aprovisionamento e a xestión da integración de servizos (SIAM)

Dirixido a :

Este curso está dirixido a profesionais da xestión de servizos de TI (ITSM) que xestionan o deseño, implementación e operación de produtos e servizos dixitais, e aos responsables da entrega e soporte do servizo aos consumidores.

Perfil do docente :

Trainer ITIL4 CDS

  • Duración :
    20 horas
  • Metodoloxía :
    Virtual
  • Matrícula :
    Gratuíta
  • Tecnoloxía :
    • ITIL
  • Beneficios :
    • Diploma de asistencia
    • Opción gratuita dun exame de certificación oficial
  • Módulos transversais :
    • Igualdade de 5 horas

MÓDULO 1: PLANEAR E CONSTRUIR UN FLUXO DE VALOR DO SERVIZO

  • Conceptos e retos relacionados co sistema de valores do servizo
  • Como usar o enfoque de "desprazamento á esquerda"
  • Como planificar e xestionar recursos no sistema de valores do servizo
  • Uso e valor da tecnoloxía no sistema de valores do servizo

MÓDULO 2: CREAR, ENTREGAR E SERVIZOS DE APOIO NO SVS E FLUXOS DE VALOR

  • Fluxo de valor para o deseño, desenvolvemento e transición de novos servizos
  • Prácticas para o fluxo de valor dun novo servizo
  • Fluxo de valor para a asistencia ao usuario
  • Prácticas para un fluxo de valor de soporte

MÓDULO 3: COMO CREAR, ENTREGAR E APOIAR SERVIZOS

  • Coordinar, priorizar e estruturar as actividades
  • Compra ou constrúe, opcións de aprovisionamento e SIAM