Tipo de edición | Edición única tarde (desempregados/as e ocupados/as) |
---|---|
Metodoloxía | Virtual |
Tipo | CURSO |
Matrícula | Gratuíta |
Data inicio | 26/04/2021 |
Data fin | 30/04/2021 |
Certificación oficial | Si |
Exame | ITIL 4 Strategist: Direct, Plan and Improve |
Nº inscritos | 200 |
ITIL 4 é a evolución do conxunto de mellores prácticas na xestión de servizos e proporciona un enfoque práctico e flexible para entrar no novo mundo da transformación dixital. ITIL 4 adopta un modelo operativo de punta a punta para a entrega e operación de produtos e servizos. Ofrece unha visión integral que integra marcos como Lean IT, Agile e DevOps.
O curso será en aula virtual e a proba de selección realizarase en liña polo que tanto para a realización da proba como para o seguimento do curso é necesario que as persoas inteesadas en participar conten cun ordenador con conexión a internet con altofalantes ou auriculares, micrófono e webcam.
Comprender os conceptos fundamentais para dirixir, planificar e mellorar
Comprender o alcance do que hai que dirixir e/ou planificar e como usar os principios e métodos clave de planificación:
- Aprender a facer obxectivos e requisitos en cascada
- Aprender a definir políticas, controis e directrices eficaces
- Aprender a establecer a autoridade para a toma de decisións no nivel correcto
- Comprender o papel da gobernanza, o risco e o cumprimento (GRC) e como integrar os seus principios co sistema de valores do servizo (SVS)
Comprender como usar os principios e métodos clave de mellora continua para todo tipo de melloras:
- Aprender a utilizar o modelo de mellora continua ITIL para mellorar o sistema de valores do servizo
- Aprender a identificar obxectivos de avaliación, requisitos de resultados e criterios, así como seleccionar o método de avaliación adecuado para unha situación particular
- Aprender a definir e priorizar os resultados desexados
- Aprender a construír, xustificar e promover un caso empresarial
- Aprender como realizar revisións de mellora e como incorporar a mellora continua a todos os niveis do SVS
Comprende como usar os principios clave da comunicación e a xestión do cambio organizativo para a dirección, planificación e mellora:
- Identificar e xestionar diferentes tipos de partes interesadas
- Comunicarse e influír efectivamente nas persoas
- Implementar canles de retroalimentación eficaces
- Aprender a desenvolver interfaces eficaces ao longo da cadea de valor
- Comprender como usar os principios e métodos clave de medición e presentación de informes na dirección, planificación e mellora
- Aprender a definir indicadores e métricas que apoien os obxectivos
- Aprender a dirixir, planificar e mellorar fluxos e prácticas de valor
- Comprender as diferenzas entre fluxos de valor e prácticas, e o seu impacto na xestión, planificación e mellora
- Aprender a seleccionar e empregar as técnicas adecuadas para dirixir, planificar e mellorar os fluxos e prácticas de valor
O curso ITIL® Strategist - Direct, Plan and Improve (DPI) está dirixido a persoas xestoras e profesionais de TI de todos os niveis implicados na dirección, planificación estratéxica e táctica, de produtos e servizos dixitais e a súa mellora continua.O curso previo para gañar as designacións de Managing Professional e de Strategic Leader de ITIL® 4.
Trainer ITIL4 DPI
- Duración :
20 horas - Metodoloxía :
Virtual - Matrícula :
Gratuíta - Tecnoloxía :
- ITIL
- Beneficios :
- Opción gratuita dun exame de certificación oficial
- Diploma de asistencia
- Módulos transversais :
- Igualdade de 5 horas
MÓDULO 1: CONCEPTOS CLAVE DE LÍDER, PLANIFICACIÓN E MELLORA
- Conceptos clave de dirección, planificación e mellora
- Diferenzas entre conceptos clave
- DPI e os conceptos de valor, resultado, custo e risco
MÓDULO 2: ÁMBITO DE CONTROL E MÉTODOS EN XESTIÓN E PLANIFICACIÓN
- Obxectivos e requisitos en cascada
- Definición de políticas, controis e directrices
- Establecer autoridade para a toma de decisións
MÓDULO 3: O PAPEL DO GOBERNO, O RISCO E O CUMPRIMENTO (GRC)
- Xestión de riscos e riscos en DPI
- Impacto do goberno sobre DPI
MÓDULO 4: MELLORA CONTINUA
- Utilizar o modelo de mellora continua no SVS
- Obxectivos, requisitos, resultados e criterios das avaliacións
- Métodos de avaliación
- Definir e priorizar os resultados
- Construír, xustificar e defender un caso empresarial
- Revisións de mellora e leccións aprendidas
- Mellora continua para SVS
MÓDULO 5: COMUNICACIÓN E CAMBIO ORGANIZACIONAL (OCM)
- Naturaleza, alcance e beneficios da xestión do cambio organizativo
- Principios e métodos de comunicación e OCM
- Interfaces eficaces na cadea de valor do servizo
MÓDULO 6: MÉTODOS DE MEDIDA E INFORMES DE XESTIÓN
- Definición de indicadores e métricas para apoiar os obxectivos
MÓDULO 7: DIRIXIR, PLANIFICAR E MELLORAR FLUXOS E PRÁCTICAS DE VALOR
- Diferenzas entre fluxos de valor e prácticas e o seu impacto sobre os DPI
- Métodos e técnicas para dirixir, planificar e mellorar fluxos e prácticas de valor