ITIL 4 Strategist: Direct, Plan and Improve « Atrás
Tipo de edición Edición única tarde (desempregados/as e ocupados/as)
Metodoloxía Virtual
Tipo CURSO
Matrícula Gratuíta
Data inicio 26/04/2021
Data fin 30/04/2021
Certificación oficial Si
Exame ITIL 4 Strategist: Direct, Plan and Improve
Nº inscritos 200
Datos da edición
  • Período de inscrición : 16/03/2021 - 22/03/2021
  • Proba de selección : 08/04/2021 (16:30)
  • Horario : De luns a venres de 16:30 a 20:30 horas.
  • Número de prazas : 16 (Mínimo 10)
  • Período de docencia : 26/04/2021 - 30/04/2021
  • Criterios de selección :
    • Proba técnica telemática

ITIL 4 é a evolución do conxunto de mellores prácticas na xestión de servizos e proporciona un enfoque práctico e flexible para entrar no novo mundo da transformación dixital. ITIL 4 adopta un modelo operativo de punta a punta para a entrega e operación de produtos e servizos. Ofrece unha visión integral que integra marcos como Lean IT, Agile e DevOps.

O curso será en aula virtual e a proba de selección realizarase en liña polo que tanto para a realización da proba como para o seguimento do curso é necesario que as persoas inteesadas en participar conten cun ordenador con conexión a internet con altofalantes ou auriculares, micrófono e webcam.

Obxectivos :

Comprender os conceptos fundamentais para dirixir, planificar e mellorar

Comprender o alcance do que hai que dirixir e/ou planificar e como usar os principios e métodos clave de planificación:

  • Aprender a facer obxectivos e requisitos en cascada
  • Aprender a definir políticas, controis e directrices eficaces
  • Aprender a establecer a autoridade para a toma de decisións no nivel correcto
  • Comprender o papel da gobernanza, o risco e o cumprimento (GRC) e como integrar os seus principios co sistema de valores do servizo (SVS)

Comprender como usar os principios e métodos clave de mellora continua para todo tipo de melloras:

  • Aprender a utilizar o modelo de mellora continua ITIL para mellorar o sistema de valores do servizo
  • Aprender a identificar obxectivos de avaliación, requisitos de resultados e criterios, así como seleccionar o método de avaliación adecuado para unha situación particular
  • Aprender a definir e priorizar os resultados desexados
  • Aprender a construír, xustificar e promover un caso empresarial
  • Aprender como realizar revisións de mellora e como incorporar a mellora continua a todos os niveis do SVS

Comprende como usar os principios clave da comunicación e a xestión do cambio organizativo para a dirección, planificación e mellora:

  • Identificar e xestionar diferentes tipos de partes interesadas
  • Comunicarse e influír efectivamente nas persoas
  • Implementar canles de retroalimentación eficaces
  • Aprender a desenvolver interfaces eficaces ao longo da cadea de valor
  • Comprender como usar os principios e métodos clave de medición e presentación de informes na dirección, planificación e mellora
  • Aprender a definir indicadores e métricas que apoien os obxectivos
  • Aprender a dirixir, planificar e mellorar fluxos e prácticas de valor
  • Comprender as diferenzas entre fluxos de valor e prácticas, e o seu impacto na xestión, planificación e mellora
  • Aprender a seleccionar e empregar as técnicas adecuadas para dirixir, planificar e mellorar os fluxos e prácticas de valor
Dirixido a :

O curso ITIL® Strategist - Direct, Plan and Improve (DPI) está dirixido a persoas xestoras e profesionais de TI de todos os niveis implicados na dirección, planificación estratéxica e táctica, de produtos e servizos dixitais e a súa mellora continua.O curso previo para gañar as designacións de Managing Professional e de Strategic Leader de ITIL® 4.

Perfil do docente :

Trainer ITIL4 DPI

  • Duración :
    20 horas
  • Metodoloxía :
    Virtual
  • Matrícula :
    Gratuíta
  • Tecnoloxía :
    • ITIL
  • Beneficios :
    • Opción gratuita dun exame de certificación oficial
    • Diploma de asistencia
  • Módulos transversais :
    • Igualdade de 5 horas

MÓDULO 1: CONCEPTOS CLAVE DE LÍDER, PLANIFICACIÓN E MELLORA

  • Conceptos clave de dirección, planificación e mellora
  • Diferenzas entre conceptos clave
  • DPI e os conceptos de valor, resultado, custo e risco

MÓDULO 2: ÁMBITO DE CONTROL E MÉTODOS EN XESTIÓN E PLANIFICACIÓN

  • Obxectivos e requisitos en cascada
  • Definición de políticas, controis e directrices
  • Establecer autoridade para a toma de decisións

MÓDULO 3: O PAPEL DO GOBERNO, O RISCO E O CUMPRIMENTO (GRC)

  • Xestión de riscos e riscos en DPI
  • Impacto do goberno sobre DPI

MÓDULO 4: MELLORA CONTINUA

  • Utilizar o modelo de mellora continua no SVS
  • Obxectivos, requisitos, resultados e criterios das avaliacións
  • Métodos de avaliación
  • Definir e priorizar os resultados
  • Construír, xustificar e defender un caso empresarial
  • Revisións de mellora e leccións aprendidas
  • Mellora continua para SVS

MÓDULO 5: COMUNICACIÓN E CAMBIO ORGANIZACIONAL (OCM)

  • Naturaleza, alcance e beneficios da xestión do cambio organizativo
  • Principios e métodos de comunicación e OCM
  • Interfaces eficaces na cadea de valor do servizo

MÓDULO 6: MÉTODOS DE MEDIDA E INFORMES DE XESTIÓN

  • Definición de indicadores e métricas para apoiar os obxectivos

MÓDULO 7: DIRIXIR, PLANIFICAR E MELLORAR FLUXOS E PRÁCTICAS DE VALOR

  • Diferenzas entre fluxos de valor e prácticas e o seu impacto sobre os DPI
  • Métodos e técnicas para dirixir, planificar e mellorar fluxos e prácticas de valor