Tipo de edición | Edición única mañá (desempregados/as e ocupados/as) |
---|---|
Metodoloxía | Virtual |
Tipo | CURSO |
Matrícula | Gratuíta |
Data inicio | 15/02/2021 |
Data fin | 19/02/2021 |
Certificación oficial | Si |
Exame | ITIL 4 Fundamentos |
Nº inscritos | 176 |
ITIL 4 é a evolución do conxunto de mellores prácticas da xestión de servizos e que proporciona un enfoque práctico e flexible para moverse ao novo mundo da Transformación Dixital e que adopta un modelo operativo de punta a punta para a entrega e operación de produtos e servizos. Proporciona unha visión holística que integra marcos como Lean IT, Agile e DevOps.
O curso será en aula virtual e a proba de selección realizarase en liña polo que tanto para a realización da proba como para o seguimento do curso é necesario que as persoas interesadas en participar conten cun ordenador con conexión a internet con altofalantes ou auriculares, micro e webcam.
Non terán menor prioridade as persoas que realizasen cursos de ITIL en versións anteriores.
O curso estará dirixido a que o alumnado:
- Comprenda os conceptos principais da xestión de servizos
- Comprenda como os principios guía de ITIL poden axudar a unha organización a adaptar a xestión do servizo
- Comprenda as dimensións da xestión do servizo
- Comprenda os compoñentes do Service Value System (SVS), as actividades da Service Value Chain (SVC) e as prácticas ITIL
- Comprenda os conceptos clave de mellora continua
Todas aquelas persoas que participan das tecnoloxías da información e queiran comezar coa xestión do servizos ou que estean familiarizadas con versións anteriores de ITIL ou outros marcos e estean interesadas en coñecer o enfoque ITIL 4. Especialmente indicado para os seguintes roles: persoal soporte TI, consultores/as, executivos/as e xestores/as de empresas, propietarios/as de procesos, desenvolvedores/as TI, provedores/as de servizos e integradores/as de sistemas, entre outros.
Instrutor en ITIL4 Fundamentos.
- Duración :
20 horas - Metodoloxía :
Virtual - Matrícula :
Gratuíta - Tecnoloxía :
- ITIL
- Beneficios :
- Opción gratuita dun exame de certificación oficial
- Diploma de asistencia
- Módulos transversais :
- Igualdade de 5 horas
Módulo 1: Introdución
- Orixes e evolución de ITIL
- Situación actual da demanda e provisión de servizos baseados en tecnoloxía
- Actividade de descubrimento
- Conceptos crave relacionados á xestión de servizos
- Conceptos crave relacionados á creación de valor
- Conceptos crave nas relacións da xestión
Módulo 2: Principios guía
- Os 7 principios guía: natureza, uso e relaciones
Módulo 3: As dimensións da xestión de servizos
- Organización e persoas
- Información e tecnoloxía
- Asociados e subministradores
- Value Streams e procesos
Módulo 4: Service Value System (SVS)
- Descrición: compoñentes e propósito
Módulo 5: Service Value Chain (SVC)
- Descrición, propósito, entradas e saídas de cada actividade: plan, improve, engage, design & transition, obtain/build, deliver & support
- Relación entre SVC e SVS
Módulo 6: Continual improvement
- Modelo e relacións cos principios guía
Módulo 7: ITIL PRACTICES
- General Management Practices
- Service Management Practices
- The Change Control Practice
- The Incident Management Practice
- The Problem Management Practice
- The Service Request Management Practice
- The Service Desk Practice
- The Service Level Management Practice
- Technical Management Practice
Módulo 8: Práctica do exame de certificación