ITIL 4 Strategic leader Digital and IT Strategy (DITS) « Atrás
Metodoloxía Virtual
Tipo SEMINARIO
Data inicio 25/06/2021
Data fin 25/06/2021
Datos da edición
  • Período de inscrición : 17/06/2021 - 22/06/2021
  • Horario : O 25/06/2021 de 10:00 a 14:00 horas.
  • Número de prazas : 200
  • Período de docencia : 25/06/2021 - 25/06/2021

Un enfoque práctico sobre a estratexia dixital e de TI, unha xornada que axuda aos/ás directores/as de TI e de negocios, e a xefes/as de departamento a descubrir a importancia dunha boa estratexia dixital no éxito do seu negocio.

O relator será Óscar Corbelli, está graduado en Ciencias económicas e licenciado en Administración de empresas, é ITIL Expert, así como asesor de empresas en xestión e goberno TI; posúe varias certificacións, entre elas, Yellow Belt en Lean Six Sigma, Prince2 e Outsourcing de IAOP.
Óscar é autor do libro “Las trampas de la integración” e de varios vídeos educativos como “El ciclo de vida está en su mano” e " Itílicos anónimos", tamén foi coordinador do grupo de tradución do glosario ITIL.

Obxectivos :

Comprender a relación das persoas coa tecnoloxía na xestión de servizos. As innovacións tecnolóxicas han cambiado o mundo, facendo máis rápido, fácil e barato realizar moitas tarefas. Algunhas tecnoloxías poden mesmo realizar tarefas que nunca antes realizáronse. Co tempo, a tecnoloxía convértese nunha mercadoría e a tecnoloxía superior crea un novo ecosistema ou perturba o existente. Con todo, de nada vale implantar nova tecnoloxía sen a definición estratéxica da organización.

  • Duración :
    4 horas
  • Metodoloxía :
    Virtual
  • Tecnoloxía :
    • ITIL
  • Beneficios :
    • Certificado de asistencia
  • Introdución: conceptos básicos da biblioteca ITIL 4
  • Service Value System: sistema de co-creación de valor e eficiencia entre a organización IT e os clientes
  • Service Value Chain: o seu obxectivo, actividades e relacións cos produtos e servizos de valor
  • Os novos conceptos asociados á transformación dixital e as formas en que as organizacións TI actúan
  • Que é a estratexia dixital e de TI? Conceptos clave da estratexia TI, disrupción e transformación dixital
  • A viaxe da estratexia. Guía a través da viaxe da estratexia dixital e de TI en consonancia co modelo de mellora continua
  • Capacidades estratéxicas. Describe catro capacidades estratéxicas que se utilizan en todas as etapas da viaxe da estratexia dixital e de TI (liderado dixital, xestionar a innovación e tecnoloxías emerxentes, risco dixital e estruturas dixitais)